vrijdag 15 oktober 2010

Roger Vanhoeck. Vluchten.

Zopas rolde mijn nieuwe roman 'Vluchten' van de pers.
In 'vluchten' vertel ik het verhaal van een Palestijnse jongen die verliefd wordt op een Joods meisje.
Het verhaal is ontstaan tijdens een vredesmissie naar Israël en de Palestijnse gebieden in 2008.
Het speelt zich af tegen de achtergrond van Hebron, een spookstad op de Westelijke Jordaanoever.
Ondanks de vele negatieve berichten over de regio en het conflict zit er toch veel hoop in het boek.
Als Musa en Rachel kunnen geloven in een onmogelijke(?) liefde, moeten wij ook kunnen geloven in een onmogelijke(?) vrede.
Het boek is vanaf heden verkrijgbaar in de boekhandel, bij Pax Christi en bij mij (Vzw Promolit, Brandstraat 16, 2870 Puurs). Kostprijs 14€ + verzendingskosten.
Voor wie het interesseert, over deze reis heb ik een lezing klaar (powerpoint, cursiefjes, etnische muziek). De lezing duurt ongeveer anderhalf uur en is geschikt voor de hogere graad van het secundair onderwijs en voor volwassenen. De opbrengst komt ten goede aan Broederlijk Delen. U mag me altijd contacteren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn website (users.skynet.be/rogervanhoeck). En als dat niet lukt kan je altijd nog even 'googlen'.
Vriendelijke groeten,
Roger Vanhoeck



Geen opmerkingen:

Een reactie posten